پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح سایر مشخصات با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@OnlineUP.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: علاوه بر محتوای غنی وب سایت فروشگاه آنلاین آپ ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین سایر گواهینامه های اعتبار بخشی همچون ساماندهی و … نیز در دست اخذ بوده و در زمان تایید شما می توانید در صفحه نخست قروشگاه در بخش انتهایی نسبت به مشاهده و اعتبارسنجی جهت کسب اطمینان و ارامش خاطر اقدام کنید،  بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه استفاده کنید.

با توجه به امکان پرداخت از طریق درگاه امن و محبوب زرین پال بدون داشتن محدودیت در بانک صادر کننده کارت بانکی شما (تمام کارت های عضو شبکه شتاب) و امکان دریافت کدرهگیری پس از پرداخت وجه، پیشنهاد ما استفاده از روش فوق بوده و در صورتی که در روند پرداخت شما مشکلی رخ داد می توانید با پیشتیبانی سایت تماس حاصل نموده و نسبت به اخذ راهنمایی و مشاوره اقدام کنید.

پاسخ: خیر، امکان عودت وجه و انصراف از خرید پس از پرداخت و تحویل کالا به هیچ عنوان وجود ندارد ، اما در صورتی که کالای (دیجیتال یا فیزیکی) تحویلی به خریدار دچار مشکل بوده و امکان بهره برداری از آن برای ایشان مقدور نباشد کارشناسان ما ابتداً نسبت به جایگزینی محصول اقدام و در صورت عدم موجودی در دسته محصول خریداری شده ، وجه پرداخت در اثر وقت به خریدار محترم بازگشت داده خواهد شد.

پاسخ: کارشناسان و مشاوران متخصص ما در این امر تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در آنلاین آپ دارید از جمله ارتباط با پشتیبانی انلاین درون سایت و یا پشتیبانی تلگرام و نیز در ادامه می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه و بررسی توضیحات محصول و دقت نظر در ویژگی های مطرح شده برای هر محصول استفاده کنید. همچنین فروشگاه ما نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت آنلاین آپ با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فروشگاه موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود و وجه پرداختی شما در سریع ترین زمان ممکن تقدیمتان خواهد شد.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه و یا مدت محدود ، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: بله ، کالاهایی که در بخش ویژگی مشخصه گارانتی برای آنان بر روی مقدار  “دارد” تنظیم گردیده ، پس از خرید به تعداد دفعات مطابق مشخصه تعداد دفعات گارانتی در بخش ویژگی محصول مورد ترمیم و پشتیبانی قرار خواهد گرفت و بدیعی است امکان گرانتی برای کالاهای فاقد گارانتی ممکن نخواهد بود.

پاسخ: بله ، گارانتی کالا در صورت ارائه می گردد که کارشناسان ما نسبت به عمدی نبودن انسداد دسترسی ویا خرابی کالا اطمینان حاصل نموده و گارانتی محصولاتی که امکان تغییر مشخصات برای آنان برابر مشخصه “امکان تغییر مشخصات” تایید نگردیده و نیز بهره برداری از آن مشتمل بر تحریم بوده و خریدار در هنگام استفاده نسبت به تغییر مشخصات و یا اتصال با IP به جز کشور ذکر شده در بخش ویژگی مشخصه کشور مالک متصل شود شامل هیچگونه گارانتی نیست و فروشگاه مسئولیتی در قبال ترمیم آن ندارد .

پاسخ: در صورتی که کالای مورد تقاضای شما خریدار محترم در سایت هرگز ثبت نگردیده و شامل محصولات ناموجود سایت نمی باشد شما می توانید نسبت به ثبت درخواست خرید خود به انضمام مشخصات کلای مورد تقاضا پس از ثبت نام در سایت با ذکر مشخصات خود در فرم زیر اقدام کنید ما به شما این اطمینان را می دهیم که در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی مبادرت ورزیم.

پاسخ: کارشناسان ما تلاش می کنند در سریع ترین زمان ممکن محصول خریداری شده شما بزرگوار را تقدیمتان کنند اما بادی در نظر داشته باشد در برخی مواقع به عللی همچون تعداد بالای درخواست و یا ثبت خرید خارج از زمان اداری و در ایام تعطیل رسمی ممکن است این زمان از ۲ تا ۷۲ ساعت به طول بینجامد ، از این رو ما از صبر و شکیبایی شما عزیزان کمال امتنان و قدردانی را ابراز می داریم امید است که رضایت شما همواره از ما کسب گردد.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید از طریق تلگرام پشتیبانی (OnlineUP_Support@) و نیز گفتگوی انلاین فروشگاه با کاراشناسان ما تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما